dinsdag 20 juli 2010

Nederlanders en het weer

Het is maar een idee, heb er geen onderzoek naar gedaan, maar volgens mij zijn Nederlanders toch wel top zeikerds.

Is het niet te warm, is het wel te koud. Is het niet te droog, is het wel te nat.

Nah, wat maakt het ook uit, zeuren kan opluchten maar ook erg vervelend zijn, als iemand anders het doet ;)

Heb zelf niet zoveel te klagen, ja, mijn huis mag wel eens een keer een goede beurt hebben. Nee, geld teveel heb ik niet, eufemisme :)

Maar voor de rest red ik me goed, leid mijn leven met mijn kattebeestjes en mijn nieuwe lover.

Zie wel waar mijn leven mij brengt, er iets tegen doen kan toch niet.

O, ja, tip van de week: niet op een kat gaan staan, vinden ze niet leuk, en dat laten ze merken, en terecht, maar om nou zo te krabben Pepper, tsssssss, zit ik met een zielig voetje dat langzaam roder en dikker word. Maar, hey, consequenties van dom gedrag, ook daar moet ik niet over zeuren.

Vandaag luierdagje gehad, om een of andere reden doodop, maar morgen en de rest van de week gaat deze dame er weer voor!

O, nog een tip, ja tips ben ik goed in, behalve voor mezelf dan aangezien ik rete eigenwijs ben, nooit sms-jes lezen van je lief naar zijn ex, niet echt goed voor je zelfvertrouwen, dus, wissen maar. Tsja, een vrouw blijft een nieuwsgierig wezen, de vraag blijft bestaan of ze überhaupt menselijk zijn of van een andere planeet komen :)

Denk het laatste.........

Geen opmerkingen: