donderdag 22 juli 2010

Vrouwen en auto's


Ja, weet het, mijn Bella en ik rijden nogal agressief. Maar daar is zij een 2.0 16V voor.


Wat ik dan weer nier snap: ga ik tanken, past de dop ineens niet meer, grrrrrrrrr.


Dus nieuwe tankdop bestellen, want uiteraard niet op voorraad, kost dat ook nog eens f...ing 30 euro, morgen halen.


Nou ja, scheelt wel benzine hetgeen nu gewoon verdampt en uit de tank loopt tijdens het rijden.


Hou toch nog van haar, zij kan er niks aan doen, weet ook niet wie de dop heeft gemold, en ach, eens een Alfiste, altijd een Alfiste :)


Maar wil eigenlijk toch wel weten hoe en wat, maar ja, dat zal een raadsel blijven.


2 opmerkingen:

AlfanDeek zei

hm, het wordt nu toch wel een beetje een samengeraapt geheel, he? Maar alles is van Alfa, dus dat maakt het weer goed.

mack zei

Wacht even...een vrouw met een Alfa? Ja, dan hoef ik ook niet te vragen of je nog vrij bent.